CATTANweb

WEB DESIGN:

Importanța integrării unui chat live pe site

Chat online

Chat-ul live este cea mai eficientă cale de a oferi răspunsuri clienților în timp real, de a rezolva probleme și a ajuta rapid în procesul de vânzare ori informare. Acest serviciu de comunicare și consiliere a clienților este esențial pentru îmbunătățirea performanțelor de marketing.

Live chat-ul permite susținerea mai multor conversații simultan, iar însoțit de o funcție de tip ”chat bot” este o modalitate foarte eficientă de a ghida direct clienții în a alege produsele cele mai potrivite, a oferi detalii despre termene de livrare, garanție și service, a diminua numărul de retururi și a crește rata de conversie.

Cele mai importante caracteristici disponibile sunt:

  • personalizarea ferestrei de dialog (siglă, culoare, mesaje, font text);
  • posibilitatea de a stabili un interval de timp potrivit de interacțiune cu clienții, chiar și în afara orelor de program;
  • utilizatori multipli (organizați pe echipe de suport);
  • automatizarea prin folosirea chat-boților prin folosirea de scenarii predefinite;
  • opțiunea de a afișa sau înlătura chat-ul de pe pagină, atunci când clientul nu dorește acest lucru sau de a-l afișa atunci când sunt detectate anumite acțiuni ale clientului;
  • integrarea, colectarea automată în sistemul CRM și stocarea anumitor informații despre clienți, discuții și solicitările acestora;

Există foarte multe variante de live chat; printre cele mai folosite instrumente de acest tip amintim: Tidio, Hubspot, Zoho, Rocketbots, LiveZilla,  Userlike, ClickDesk, onWebChat, ZenDesk, SmartSupp.

Multe dintre acestea oferă variante gratuite dar și opțiuni avansate, pentru care merită să plătești.

Black Friday Sale

-30%

Pentru toate pachetele de Creare Site de Prezentare.

Nu ai găsit încă ce te interesează?
Ai nevoie de alte informații?

Lasă-ne datele tale și vom reveni către tine în cel mai scurt timp.

Totodată, ne poți contacta direct și rapid pe WhatsApp sau folosind Pagina de chat.