Chat-ul live este cea mai eficientă cale de a oferi răspunsuri clienților în timp real, de a rezolva probleme și a ajuta rapid în procesul de vânzare ori informare. Acest serviciu de comunicare și consiliere a clienților este esențial pentru îmbunătățirea performanțelor de marketing.
Live chat-ul permite susținerea mai multor conversații simultan, iar însoțit de o funcție de tip ”chat bot” este o modalitate foarte eficientă de a ghida direct clienții în a alege produsele cele mai potrivite, a oferi detalii despre termene de livrare, garanție și service, a diminua numărul de retururi și a crește rata de conversie.
Cele mai importante caracteristici disponibile sunt:
Există foarte multe variante de live chat; printre cele mai folosite instrumente de acest tip amintim: Tidio, Hubspot, Zoho, Rocketbots, LiveZilla, Userlike, ClickDesk, onWebChat, ZenDesk, SmartSupp.
Multe dintre acestea oferă variante gratuite dar și opțiuni avansate, pentru care merită să plătești.
Lasă-ne datele tale și vom reveni către tine în cel mai scurt timp.
Totodată, ne poți contacta direct și rapid pe WhatsApp sau folosind Pagina de chat.